قیمت روز تیرآهن

قیمت روز تیرآهن

تیرآهن یکی از محصولات نهایی فولادی و یکی از مهم‌ترین مصالح ساختمانی در ساخت سازه‌هایی با اسکلت فلزی است. از تیرآهن به‌عنوان ستون برای نگهداری بارهای مختلف وارده بر سازه استفاده می‌شود. تیرآهن علاوه بر کاربرد در سازه‌های ساختمانی، در پروژه‌های مختلف دیگری نیز به کار می‌رود.

استفاده از مقاطع فولادی

در سالهای اخیر قیمت آهن و دوام آن باعث شده که استفاده از مقاطع فولادی محبوبیت بسیاری در بیشتر صنایع داشته باشند. در ادامه این مقاله برای پاسخ به این سؤال که کاربردهای تیرآهن چیست، به تشریح کاربرد تیرآهن در ساختمان‌، کاربرد آهن در ساختمان، ساختمان‌های اسکلت فلزی، انواع تیرآهن مورد استفاده در ساختمان و ساخت اسکلت فلزی ساختمان پرداخته می‌شود.

 

مقایسه وزن تیرآهن کارخانه های مختلف

قیمت تیرآهن

از آنجا که تیرآهن و انواع آن یکی از قطعات فولادی پرکاربرد در صنعت ساختمان و سازه است، اطلاع از قیمت تیرآهن و داشتن لیست قیمت تیرآهن برای مصرف‌کنندگان به یک دغدغه مهم تبدیل شده است. همچنین کارفرمایان و سازندگانی که مشتاق به استفاده از تیرآهن کارخانه‌های خاصی هستند، تلاش هر روزه آن‌ها در جهت آگاهی از قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان، تیرآهن فایکو، تیرآهن اهواز، تیرآهن فولاد یزد، تیرآهن فولاد ناب تبریز و سایر کارخانه‌های معتبر است.

 

 

 

بست داربست


“بست داربست” با تجربه چندین ساله در زمینه تولید ملزومات داربست با نام تجاری ایران بست  از سال 1399 در زمینه تامین انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی فعالیت خود آغاز کرد.

توسعه تولید مکانیزه در کنار به کار گیری از نیروی انسانی با دانش و تجربه و نو آوری در تولید و کاهش هزینه های تولید که منجر به تولید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب می گردد از جمله محوری ترین اهداف شرکت می باشد.

مجموعه امکان ارائه فاکتور رسمی و مورد تایید سازمان مالیاتی کشور را دارد کارفرمایان و پیمان کاران می توانن با یک بار اعتماد تجربه یک عمر همکاری متفاوت را داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *