قیمت پیچ و مهره داربست فلزی

قیمت پیچ و مهره داربست فلزی

قیمت پیچ و مهره داربست فلزی قیمت پیچ و مهره داربست فلزی با توجه به مدل، ابعاد و اندازه و نوع آلیاژ به کار رفته شده در روند ساخت و طراحی پیچ ها و هزینه به وجود آمده در کارخانجات و خطوط تولید مشخص می گردد.

به جهت بدست آوردن نرخ اولین پیچ و مهره داربست فلزی و اطلاع از نرخ روز و دریافت مشاوره در زمینه انتخاب انواع مختلف این محصولات برای راه اندازی سازه های موقت در پروژه های ساختمانی نیاز است.

افراد متبحر در این زمینه کمک بگیرید مجموعه مالیبل بست یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده مناسب ترین قیمت پیچ و مهره داربست فلزی بوده که با حذف واسطه ها امکان خرید مستقیم از درب کارخانه را فراهم می آورد.

قیمت بست داربست

برای داربست بندی یک سازه موقت با داربست فلزی نیاز به مواردی همچون لوله داربست ، بست داربست ، مغزی داربست و اتصال داربست می باشد.

قیمت بست داربست بستگی به نوع بست و وزن آن دارد برای اطلاع از قیمت ها با شماره های تماس شرکت مدرن سازان تماس بگیرید.

برند ها و مارک های زیادی در بست داربست وجود دارد که معروف ترین آن بست داربست ایران بست است.

بست داربست ایران بست چهار پیچ در دو مدل سنگین و سبک تولید می شود.

قیمت فروش بست داربستی در مجموعه مدرن سازان رقابتی بوده و سعی بر آن داریم تا با حاشیه سود پایین کم ترین قیمت را به مشتری های خود ارائه دهیم.

تمامی بست های موجود در این مجموعه بست داربست استاندارد بوده و تولید شده با بالاترین کیفیت می باشد.

 

تولید کننده بست داربستی استاندارد

بست داربست، کارخانه تولید بست داربست و تولید کننده بست داربستی استاندارد با بهترین قیمت داربست و تولید انواع بست چهار پیچ ، بست گردان ، بهترین بست داربست ایران بست ، بست آهنگیر ،فروش لوله داربست ،

بست ثابت چهار یپچ ، بست تیرآهنی داربست ، فروش لوله داربست ، بست و اتصالات داربست فلزی استاندارد با آنالیز نشکن می باشد .

 

 

 

 

قیمت پیچ و مهره داربست فلزی

قیمت پیچ و مهره داربست فلزی

 

 

مراحل تولید بست داربست فلزی

بست های داربست از جنس چدن داکتیل و در اوزان ۱٫۳۰۰ گرم الی ۱٫۶۵۰ گرم ، در برندهای مختلف که معروف ترین آنها ایران بست می باشد تولید می گردد.

بست چهارپیچ دارای ۲ عدد برگه و ۱ عدد کنده می باشد

این قطعات توسط ۴ عدد پیچ و ۴ عدد مهره و ۴ عدد واشر مونتاژ می گردد.

مراحل تولید بست چهارپیچ عبارتند از :

ریخته گری قطعات کنده و برگ ، خرد کردن و جداسازی قطعات ، ماشین کاری قطعات ، شات کردن قطعات ، کنترل کیفی قطعات و پلیسه گیری ، مونتاژ ، کنترل کیفیت محصول مونتاژ شده ، بسته بندی .بست چهارپیچ برای اتصال دو لبه لوله به حالت تقاطعی و ۹۰ درجه در تمام سطوح کاری کاربرد دارد

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *