بست قائم یا تک پیچ

بست قائم یا تک پیچ

اغلب از بست تک پیچ در حسینیه ها و تکایا و گلخانه استفاده می شود برای جلو گیری از اسیب به چادر و یا پلاستیک و سقف گلخانه ها بست تک پیچ از ورق فلزی تولید شده و در دو سایز کوچک به ضخامت 4 میلیمتر و بزرگ به ضخامت 5 میلیمتر تولید میشود.

 

بست قائم یا تک پیچ

بست قائم یا تک پیچ

توضیح : قابل مصرف داربست گلخانه سایز بزرگ وکوچک آبکاری وساده باکمترین قیمت بهترین کیفیت ارسال به تمام نقاط کشور صادرات به کشورهای همجوار

 

بست تک پیچ قائم سایز کوچک

بست تک پیچ ( قائم )

سایز کوچک

موارد استفاده : داربست ساختمانی ، گلخانه های فلزی ، غرفه های داربستی و …

توضیح : این محصول برای بستن لوله های داربستی که تحت فشار زیاد نمیباشد و سطوحی که بر روی آن انواع پوشش داده می شود مانند گلخانه ها و سازه هایی که به عنوان نمایشگاه یا تکایاو … اجرا می شود کاربرد بیشتری دارد.

مواد اولیه : این بست از 4 قسمت ناودانی ( ورق 4 میلst37 ) ، بغلی ( ورق 3 میل st37 ) ، پیچ چشمی ، مهره 2/1 ، واشر 12 ( 2.5 میل ) و پرچ تشکیل شده است.

پوشش : این محصول در 3 نوع آبکاری گرم ، آبکاری سرد و ساده بنا به در خواست مشتری ارائه میگردد.

بسته بندی: به صورت گونی 50 عددی عرضه میگردد.

وزن: 550gr

فرایند تولید: پرسکاری سرد و پرچ کاری

بست داربست


“بست داربست” با تجربه چندین ساله در زمینه تولید ملزومات داربست با نام تجاری ایران بست  از سال 1399 در زمینه تامین انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی فعالیت خود آغاز کرد.

توسعه تولید مکانیزه در کنار به کار گیری از نیروی انسانی با دانش و تجربه و نو آوری در تولید و کاهش هزینه های تولید که منجر به تولید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب می گردد از جمله محوری ترین اهداف شرکت می باشد.

مجموعه امکان ارائه فاکتور رسمی و مورد تایید سازمان مالیاتی کشور را دارد کارفرمایان و پیمان کاران می توانن با یک بار اعتماد تجربه یک عمر همکاری متفاوت را داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *