فروش ورق های فولادی

فروش ورق های فولادی

توضیحات ورق
در بین انواع ورق های فولادی، ورق سیاه یکی از پرکاربرد‌ترین‌ها به شمار می‌آید. در مورد نام ورق سیاه باید بدانید که این نام صرفاً یک اصطلاح در بازار فولاد کشور است و خبری از رنگ سیاه بر روی این ورق نیست و چون این ورق براق و صیقلی نیست اصطلاحاً به آن سیاه می‌گویند.

فروش ورق های فولادی

فروش ورق های فولادی

تولید ورق فلزی سیاه به روش نورد گرم انجام می‌شود، به این صورت که شمش فولادی تا دمایی قبل از ذوب حرارت داده شده تا خمیری شود، سپس وارد مراحل نورد شده و آرام‌آرام پهن و مسطح می‌گردد به صورتی که تبدیل به یک مکعب مستطیل با طول زیاد گردد، طی این فرایند به دلیل حرارت بالای شمش مسیر انجام فرایند با آب خنک می‌شود و پس از انجام هر مرحله نورد مجدداً محصول خروجی هر مرحله وارد کوره می‌گردد تا به دمای مناسب برسد. در هر مرحله فاصله غلتک‌ها کمتر می‌گردد تا جایی که در مرحله آخر فاصله غلتک‌ها به اندازه ضخامت ورق می‌رسد.

کاربرد انواع ورق سیاه:

موارد کاربرد ورق سیاه بسیار زیاد هستند اما به‌طورکلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدنه خودروها

ورق کف خودرو

لوله‌های درزدار

انواع پروفیل

تانکرسازی

کشتی‌سازی

 

 

بست داربست


“بست داربست” با تجربه چندین ساله در زمینه تولید ملزومات داربست با نام تجاری ایران بست  از سال 1399 در زمینه تامین انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی فعالیت خود آغاز کرد.

توسعه تولید مکانیزه در کنار به کار گیری از نیروی انسانی با دانش و تجربه و نو آوری در تولید و کاهش هزینه های تولید که منجر به تولید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب می گردد از جمله محوری ترین اهداف شرکت می باشد.

مجموعه امکان ارائه فاکتور رسمی و مورد تایید سازمان مالیاتی کشور را دارد کارفرمایان و پیمان کاران می توانن با یک بار اعتماد تجربه یک عمر همکاری متفاوت را داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *